13. november 2021

Triigime!

Esinen ebapopulaarse avaldusega - mulle meeldib triikida!:)

Nagu päriselt! Praegu oli just hunnik t-särke.

Kui päris aus olla, siis ega tegelikult ei triigi enam väga palju. Ilmselt siis aeg-ajalt seda tehes meenubki, et oli suur nauding! Vanasti sai kõik üle triigitud alates aluspesust ja lõpetades voodipesuga, sinna vahele muu kraam. Tunnistan, sokke pole ma triikinud!

Üsna plikapõlvest peale sai kodus see minu ülesandeks - kogu pere pesu ära triikida. Mäletan, et mingil ajahetkel, siis kui juba oskasin seda tegevust nautida, kuulasin Elmari raadiot, eriti on meeles Elmari tantsuõhtu, ja muudkui triikisin muusika- ja tantsurütmis😀

Nüüd olen läinud kergema vastupanu teed - voodipesu ja aluspesu ei triigi ammu, enamik muid riideidki saab enne kuivama panekut sirgeks raputatud. No vahel siis jäävad - triiksärgid ja pluusid ja ka nö väljaskäimise t-särgid. Ja siis, kui tundub, et selgapandav asi võiks väheke sirgem, viisakam välja näha...

2 kommentaari:

  1. Mulle meeldib ka triikida. Sarnaselt sinule olin ka mina juba noorena see, kes kodus kõigi pesu ära triikis. Ja triigin siiani. Sokke, sanalinu ja aluspesu ei triigi, aga kõik muu käib küll raua alt läbi. Eriti mõnus on triigitud linade vahele magama pugeda. 😊

    VastaKustuta
  2. Vau! See on küll kõva sõna tänapäeval!:)

    VastaKustuta