11. november 2021

11.11

Nii ilus kuupäev. Ja peaaegu oleksin unustanud kirjutada...
Ega tegelikult polegi eriti midagi öelda. Päev läks kiirelt, nagu viimasel ajal ikka.
Poole tunni eest avastasin, et niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii palju oleks veel vaja teha enne homset maale minekut...
Aga ega ei jõua enam midagi suurt korda saata. Nuuks!
Eks alaku siis puhkus ja lebotamine - homme!

Siiski oli päevas ka head ja toredat.
Võib-olla mitte nii tore oli hommikune hambaarstil käik. Seekord taas juureravi, 1,5 h lõuad laiali😁😲 Ja alati, alati (!), kui ma seal nii kaua pikutan, tuleb mul pissihäda peale ja tavaliselt kannatan pool aega oodates, millal ometi pääsen😎
Rahakotile mõjub see ka laastavalt, aga see on ju teada niigi...

Tööle jõudes oli kohe aktiivne suhtlus sõbrannaga ja töökaaslastega. See lõi mõnusa meeleolu. Tegin endale päeva esimese kohvi ja üritasin seda siis manustada veel tuimastusest kangete huultega😆 Sain hakkama, ei lödistanud!

Leidsin hiljuti interneti avarustest pusle-mängu. Ja olen sellest täielikus sõltuvuses. Nii ilusaid pilte on, tahaks kohe kõik seinale riputada!

Nii palju siis tänaseks.

Ups, aga homme-ülehomme ma vist tõesti ei postita, kuna olen arvutist eemal...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar