8. aprill 2024

"Minu Taani"


Taavi Tuisk. Minu Taani: Eesti viiking trussikuid õmblemas
Toimetaja Mae Lender
Petrone Print, 2022
200 lk., 16 l. ill.
(Minu-sari)

Teine Taani raamat Minu-sarjas.

Autor ise ütleb nii: 

"See raamat on minu elust välisüliõpilasena Jüütimaal ning moetudengi kummalisest ning stressirohkest eksistentsist ülikoolis ja väljaspool seda."

Oli mitmeid naljakaid kohti. Ei viitsi neid praegu ümber kirjutama hakata. Leidke ise enda jaoks huumor üles!😀 (Traditsioonilistest) toitudest ja kuulsatest Taani võileibadest oli päris toredalt kirjutatud, samuti disaineri tööd (ja ka elu) puudutavatest nüanssidest.

Huvitav on see, et päris mitmed Minu-sarja raamatute autorid on disaini/kunsti/loomevaldkonnaga seotud.

Järelmärkusena olgu öeldud, et esimene "Minu Taani", see Mae kirjutatud, meeldis mulle palju-palju rohkem... Sealt on mul siiani alles see tunne, millest ma eile (vist?) põgusalt rääkisin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar