1. aprill 2024

Aprill!

Tervitusi naljapĂ€eval!đŸ™ƒđŸ˜†đŸ€—

Ega ma nalja tegema ei tulnud, ainult endast elumĂ€rki andma😉

Ja ikka sama joru ajama, et aeg lendab nii kiiresti ja kuhu ta kĂŒll ometi kaob ja ma ei jĂ”ua ĂŒldse blogida jne, jne.

Ent tĂ”si see on, et olen siin sel aastal kĂŒll hĂ€bivÀÀrselt vĂ€he oma nĂ€gu nĂ€idanud... Ma tĂ”esti ei tea, kuhu see aeg kaob ja kuidas ma ei jĂ”ua midagi korda saata...

Nagu tĂ€nagi. Olid suured plaanid, et kui töölt koju tulen, siis pesen köögi aknad puhtaks ja vahetan talvised kardinad kevadiste vastu. Hea plaan ju iseenesest. Aga! kui mina ĂŒkskord koju sain, siis olin nii kutu-piilu, et ei mingit ĂŒleliigset liigutust enam. Hea, et Ă”htusöögi valmis sain. Ahjukala pole Ă”nneks ka mingi eriline vaev ega raketiteadus. 

Suur pĂŒhadeperiood hakkab vaikselt ĂŒhele poole saama. Eile oli tĂ”eliselt ilus pĂ€ev koguduse keskel. ÜlestĂ”usmispĂŒhade jagatud rÔÔm!

Proosalisema poole pealt - vÀrvisin ikka mune ka!


Ja kuigi pashat ma ei teinud (pole kunagi teinudki), siis pĂŒhade magustoit valmis ometigi. Õigemini kaks ĂŒhikut, mille peategelaseks oli mango(pĂŒree). Mangovaht ja Kerge mango-kohupiima tort. Esimene Selveri retsept ja teine Silja Luide varasalvest. MĂ”nusad mĂ”lemad!

Tahaks nĂŒĂŒd aprillikuus siiski oma vanu vĂ”lgu veidi likvideerida, seda just lugemise osas, aga ka muid mĂ”tteid ja tĂ€helepanekuid elust ja inimestest koguneb ju tegelikult iga pĂ€ev. NĂ€is siis, kas ka tegudeni jĂ”uan...

Seniks aga veidi silmailu. Kevad on kÀes! See imeline aeg, mil hallusest ilmuvad esimesed vÀrvilaigud...





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar