22. detsember 2020

Raamatukild

Iga kuu alguses tuleb mu postkasti Suure Eesti Raamatuklubi (SERK) kuukiri. See tuleb e-mailiga ka, aga mulle meeldib päris asja sirvida.
Kuukirjast saab hea ülevaate ilmunud raamatutest ja leiab muudki huvitavat lugemist. Et kui lugeda ei jõua, siis on vähemalt mingigi aimdus olemas...

Viimases ehk siis detsembrikuu numbris oli muuhulgas tutvustamisel ka Mart Juure raamat "Igaüks on imelik". Ja ma ei saa siinkohal jätta jagamata ühte tema, julgen öelda, vemmalvärssi.

Minul pole juukseid
ja mõnel pole jalga,
ära oma puudujääke
sinagi nüüd varja.
Keegi pole täiuslik,
igaüks on imelik.

Mul oli kange tahtmine see kohe enda tutvustusele lisada:) Nii meeldis. Lihtsalt nii hea mu meelest!
Aga... siis avastasin, et mul on liiga palju juukseid peas ja ka jalad on täitsa olemas.
No ja las see siis jääb... Võib-olla selle teise poole lisamine tasub siiski kaalumist?!?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar