21. jaanuar 2017

Kus ma olen

Mihkel Raud. Kus ma olen ja kuidas sina võid palju kaugemale jõuda.

Elulooliseks eneseabiraamatuks tituleeritud üllitis. Kuskilt uudistest käis läbi, et noortekirjandus ja väga populaarne kusjuures.
Nojah. See tõmbas ka lõplikult mu (lugemis)hoo maha. Et kui noortele, siis noortele. Ei peagi mulle sobima. Ei ole sihtrühm.
Tahtsin tegelikult juba enne käest panna - liiga ropp, liiga otse ütlemine. No ei ole minu teema. Kas tõesti peab end nii väljendama?!? Ei pea ju!!! Sellest kirjutab Mihkel tegelikult ise ka... ja ikka laseb samas vaimus edasi... Ju siis roppus ja rõvedus müüb. Kahju! Aus ja otsekohene võib ju olla, aga seda saab ka viisakamalt väljendada.
Iseenesest oli ju ka toredaid kohti, häid ja õigeid ütlemisi ning mõne koha peal ma lausa naersin. Aga domineerima jäi mingi negatiivne tunne.
Olin selle kõik juba kirja pannud, kui hakkasin mõtlema, et kas ma olen ülekohtune, kas ma peaksin olem leebem oma väljaütlemistes? Et kõik (paljud) ju kiidavad ja on vaimustuses, isegi mõni neist, kes ei salli ropendamist. Siis saabus aga selginemishetk. See siin on minu arvamus ja teadupärast on igaühel õigus oma arvamusele. Meeldigu see siis teistele või mitte.
Ja, nagu ka eespool juba mainisin, siin oli häid mõtteid, millele ma kahe käega alla kirjutaks.
Näiteks meeldis mulle väga teenusepakkujaid kirjeldav mõtteavaldus. Kuidas püsikliente nöögitakse ja ei pakuta neile soodustusi. Kui lähed kohale ja ütled, et lähen teise teenusepakkuja juurde, kes pakub sama teenust poole odavamalt, siis alles pakutakse sulle veel pisut odavamalt. Nii et alati tasub küsida ja ähvardada äraminemisega:)

Mõned tsitaadid ka, mis jõudsin välja kirjutada (paljusid ei jõudnud, tuli raamat tagastada):

Tõhusam viis raha teha on seda mitte kulutada!

"Töö edasilükkamine võtab lõppkokkuvõttes rohkem aega kui selle ära tegemine!" (Rita Emmett)

Mõnes mõttes on internet hullemgi kui mõni kerge narkootikum. 

...on täiesti ükskõik, mida teised sinust mõtlevad, sest nad ei mõtlegi.
Unusta teised inimesed, mõtle ainult endale. Ole egoist! Äkki leiad end sedakaudu ühel hetkel isegi üles.


Ma üritan sulle öelda, et kui sa midagi teed, leidub alati keegi, kellele see ei meeldi. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar