30. detsember 2023

"Minu Holland"

Eenpuu-Villup, Meelike. Minu Holland: võitlus tuuleveskitega
Petrone Print, 2023
256 lk., 8 l. ill.
(Minu-sari)

Väga värvikas autor ja lugemine! 

Infoks: Minu nime hääldatakse hollandipäraselt Meilike Einpfüü-Filüpp (v hääldub hollandi keeles nagu f ja u nagu ü)

Eestlaste nimede hääldamised võõrkeeltes on mu meelest alati erilised maiuspalad😉 Kogu keele-teema paelus mind siin raamatus eriliselt!

Kaas - seda sõna peab teadma, kui Hollandi tulla. Tähendab see muidugi mõista juustu. Ja juustulinn Gouda ei hääldu nii, nagu kirjutatakse, vaid pigem "hhhauda"[Ma tahtsin kogu aeg parandusi teha - Hollandisse. Mind nii härib see "Hollandi minek"😁]

Väga mõnus lugemine igatahes! Mulle tohutult sümpatiseeris.

Mae kirjutab oma blogis toreda kokkuvõtte. Jagan seda täiesti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar