27. oktoober 2022

E-maailm:)

Lubasin siin suure suuga, et kirjutan oma e-Selveri süütuse kaotamisest😝

Tegelikult ei olegi mul midagi erilist kirjutada, sest teenindus oli meeldiv, korralik ja kiire!

Miskipärast oli mul arvamus, et teekond tellimusest kullerini ukse taga võtab hullult kaua aega. Ilmselt meenusid mulle esimese koroonakevade lood, kus oma ostukorvi sisu said näha alles mitu päeva hiljem.

Kuna e-tellimuse mõte tekkis suhteliselt hilja, vist kl 16 paiku, siis arvasin, et täitmisele kuulub see alles järgmisel päeval. Suur oli aga mu üllatus, kui pakuti välja juba sama päeva õhtu, vahemikus 20-22. Oo rõõmu! Pealegi oli sellel ka soodsam teenustasu!

Järgmine üllatus tabas siis, kui kuller helistas ja juba 19.45 oli poekraam toas! Nagu - mida?!?! Ma ei jõudnud veel ootamagi hakata!

Kõik soovitu oli olemas, nägi välja ilus ja värske, täpselt selline, nagu enda valitud.

Nii et äärmiselt meeldiv kogemus! Soovitan soojalt!

E-kaubandusega olen muidugi varem korduvalt kokku puutunud, seega teema võõras ei olnud. Lihtsalt toidukaupade tellimise kogemus puudus.

Kui saaks ka oma ema e-maailmaga sõbraks teha, siis oleks paljud mured murtud. Olgu küll, et ta elab maarajoonis. E-maailm jõuab ju sinnagi kohale, kullerteenused on siiski päris hästi toimivad ja laia haardega. Aga vanem generatsioon või siis teatud osa sellest ajab sõrad vastu ja teatab jäärapäiselt, et ei puutu arvutit ega nutitelefoni.
Mõtlesin just, et vaat' milline luksus oleks - tuuakse ju lausa tuppa! Ei pea ise mööda poodi ringi trampima ega raskeid kotte vinnama.

Samas jälle noorem generatsioon on liigselt e-maailma ära kadunud. Ja see on teistpidi halb! Nii et kust leida see kuldne kesktee, ei mina tea...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar