24. jaanuar 2014

Avastades blogimaailma

Viimastel päevadel olen juhtumisi sattunud mitme toreda blogi peale. Kuigi vist juhuslikke asju ei ole olemas... Tegelikult ei olnudki need "sattumised" päris juhuslikud, vaid ikka millestki ajendatud. No näiteks sirvisin raamatut "Tervislikud ürdid ja vürtsid", mis viitas Umamile. Klõbistasin Google'sse Umami ja avanes tore kodulehekülg maailma maitsetele pühendunud firmast, perest (ei teagi, kuidas oleks õige öelda). Ja kohe tuli ka tuttav autor - Juta Raudnask - vastu:) Mitte et isiklikult kohtunud oleksin, aga läbi reisiraamatu "Samba, sake ja tšillikaun" siiski justkui tuttavaks saanud! Seal on ju palju pilte, nii on ka lisaks huvitavale tekstile, reisimuljetele ja söömiselamustele ettekujutus inimestest - Jutast ja tema perest. Umami lehelt leidsin ka Juta enda blogi, mis on väga põnev!
Teine tore leid oli blogi "Mõtelda on mõnus", mida peab Eveli. Ja kuidas ma temani jõudsin?! Otsisin "Maru maitsvat maailma" või õigupoolest seda, kas Maru'l ka blogi on (põhimõtteliselt vist nagu on, aga ta ei tegele sellega aktiivselt). Nii leidsin Eveli väga ilusa arvustuse Maru raamatu kohta ja taas ühe armsa blogi. Rääkimata Minu-sarja autoritest - Epp Petrone'st ja Mae Lender'ist, kelle kirjutisi ma ikka jälgin ja huviga loen.
Aitäh teile heade mõtete ja kirjutiste eest!
Lisasin kõik siia enda blogisse ka, et saaksin ilma otsimise vaevata neid kergemalt kätte ja lugeda ja nende tegemistele kaasa elada.
Kindlasti tuleb sarnaseid avastamisi veel. Olen selles päris kindel:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar