15. juuli 2024

Saama peal vĂ€ljas🙂

Naeran endamisi, et mina olen ikka saama peal vĂ€ljas 😆 Kui teised rajavad endale iluaedu, istutavad roose ja kujundavad kiviktaimlaid, siis mind see kĂ”ik absoluutselt ei kĂ”neta. Jaa, muidugi, on ilus, ei vĂ€idagi vastupidist, aga ma ei viitsi! Ilu ju patta ei pane! Mina olen tarbeaia inimene. Et oleks midagi oma aiast vĂ”tta ja lauale panna. Nii et ikka saama peal vĂ€ljas 😉 Möödunud aastast jĂ€i nii palju kartulit jĂ€rele, et polnud seda kuhugi maha pistađŸ€­ NĂŒĂŒd on iga pÔÔsa all pisut kartulitđŸ€Ł Viimastele valasin veel kunagise naabrimehe soovituste kohaselt vett peale, et saada n-ö vĂ€etist. Oi, seda viga enam ma ei tee. (Rahu su pĂ”rmule, hea naabrimees!) See jĂ”ledalt haisev löga ajas mu sĂŒdame pahaks. PĂ€rast oli veel kaua aega see "aroom" hingamisteedes. Aga vĂ€etatud mĂ”ned taimed sellega said. Loodan, et oli abiks... Siiani ei ole olulist vahet vĂ€etamata taimedega mĂ€rgata😝

Aga tĂ€navu oli (on) hea maasika aasta. Aiamaasikad - neid pole oma aiast aastaid niiviisi korjanud. Tahtsin kevadel maasikamaa uuendada, vĂ€rskendada. Korralikud vaod vĂ”i peenrad teha. Praegu on ĂŒks suur umbe kasvanud lahmakas. Aga jĂ€in oma plaanidega hiljaks, maasikad juba Ă”itsesid ja siis ĂŒtlesingi, et las jÀÀda selleks suveks (aastaks) veel. Muud midagi pole nende heaks teinud, kui pilguga paitanud ja hea sĂ”naga maininud 😇. On olnud abiks🙂 Isegi sĂŒgavkĂŒlma olen saanud oma aia maasikatest tĂ€ita. Eriti ei ole sel aastal neid ostnudki.

NĂŒĂŒdseks on juba mustsĂ”strad valmimas, esimene saak kogutud. Tikrid ja punased sĂ”stradki otsapidi kĂŒpsed. Tegelikult on tĂ€itsa augusti alguse tunne. Oma 20 pĂ€eva varem on kĂ”ik asjad valmis.

Fotodel minu imeline maasikasaak 😍





Varsti, Ôige varsti on lootust ka suvikÔrvitsale. Herned ja oad Ôitsevad mÔnusalt. Eile sai esimesed kartulid vÔetud. Eks nad ikka veel pisikesed ole, aga sekka sattus mÔni pÀris asjalik isend.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar