14. juuli 2024

Lugemisega on kehvasti

Olen kuidagi rajalt maas... ja ei saa ree peale...

Mitmed raamatud olen raamatukokku lugemata tagasi tarinud ja need, mis käes, ei edene ka kuidagi...

Võin ju rääkida kevadtöödest ja kevadväsimusest. Nüüd juba suur suvi käes! Aga ikka seesama jaur : pole aega! No aga aiatööd ju! Seegi igasuvine joig - "kablutan maa ja linna vahet, aina üks "tulekustutamine" mõlemal pool. Nautimise hetki ei ole, aina töö ja töö." No mis teha, ei mõista inimene puhata. Vaja seda kunsti veel õppida!

Puhkamise juurde kuulub minu mõistes ka lugemine. Ehk lugemine = puhkus😇

Aga need minu (uneajast) varastatud lugemise hetked päädivad magama jäämisega. Raamat kukub ninale ja kogu lugemine😝 Oi, ühel päeval, kui ma linnas olin, siis lugesin hommikupoolikul oma 30 lehekülge ühe jutiga! Oli see vast õnnis tunne. Lausa uskumatu lugu!

Meenub, et kunagi oli mul lausa suvelugemiste rubriik 😮 Lugesin rongi peal, kui maa ja linna vahet sõitsin. Nüüd nagu ei viitsi raamatut vedada, muud träni on nii palju. Ja ikka nagu õiget tahtmist ka ei ole...

No paar raamatut ikka olen läbi lugenud... Üritan need siiski ära ka kajastada millalgi ehk... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar