29. veebruar 2024

Lisapäev

29. veebruar. Liigaasta liigne päev. Lisapäev, mille saame iga nelja aasta järel.

Tähistasin seda töövõitudega. Või mis võitudega, lihtsalt sai veidi kauem tööd vihutud, et mingi järje peale saada..., aga ega ikka ei saanud küll...

Õnneks mulle mu töö meeldib. Olen see narr, kes naudib töö tegemist🙈🙊 Ainult ikka kipub nii olema, et kas töö segab eraelu või eraelu tööd. Viimasel ajal just see tagumine variant 😝 Tahaks veel natuke midagi tööl korda saata, aga siis meenub, ei jeerum, ma pidin ju täna kodus süüa tegema... Ja koristama... Ja blogima! Blogimisega on küll kehvasti... Nagu ka lugemisega. Aastat alustasin täitsa suure innu ja rõõmuga, aga nüüd olen täitsa maha käinud... Jah, avastasin taas kudumise enda jaoks! Siis ongi dilemma - kas lugeda või kududa?!? No nii ma siis üritan oma tegemisi balansseerida... Aga blogimajandus on täiesti kontrolli alt väljunud.😱🤪😯 Vanad võlad on ikka likvideerimata ja uusi asju on ka juba peale tulnud. Ainuke asi, et ei jõua ma kuidagi moodi siia kirjutama. Aga no see on ju ka üks vana ja habemega jutt😆

Nii ma siis mõtlesin, et vähemalt ühe märgi peab sellest kuust ja eriti lisapäevast maha jätma.

Oli ju sünnipäeva kuu. Sel aastal läks kuidagi lihtsalt. Õige päev sattus laupäevale. Olin maal ja korraldasin pannkoogipeo😀 Nii soolased kui ka magusad pannkoogid olid menüüs. Päris hea mõte ja maitsev ka! Tööl sai suht kergelt läbi. Ostsin võileivatordi ja kohvikõrvaseks isetehtud jõhvika-toorjuustu kook. Seltskond on meil väike, selline igapäevane kohvijoomise kamp. Üks istungjärk on veel - sõbrannad, kursaõed - nendega kohtume saabuval laupäeval. Plaanis on kino ja pubi ning pärast maandume ilmselt meil, sest juttu jätkub ju kauemaks. Pean selleks puhuks veel snäkitamiseks midagi varuma...

Kodumaa sünnipäeva sai ka väärikalt tähistatud. Reede õhtul pidulikul aktusel ja tunnustusgalal viibitud. Laupäeval muudkui vaaritatud, et ninaesine ei oleks kesine🙃

No ja nii olemegi jõudnud tänasesse päeva. Juba kaks kuud on lennates läinud sellest 2024. aastast. Varsti on jaanipäev ja siis jõulud🙂






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar