10. veebruar 2024

Meditsiini kiituseks😝

Noored, kel potentsiaali, minge Ôppima meditsiini ja pedagoogikat!

Kui tsiteerida klassikuid, siis meil on vaja haritud pÔllumehi. Ehk siis haritud arste, Ôpetajaid ja ka reaalteadlasi. Mul on tohutu respekt inimeste vastu, kes jagavad reaalteadusi ja piltlikult öeldes kummardan maani nende ees, kes asuvad Ôppima reaalteadusi.

Kui kÔik jÀtkub vanaviisi, siis pole meil varsti enam ei Ôpetajaid ega arste. Teadlasi ja oma ala spetsialiste vÔiks valitsus ikka kuulata, mitte omaenese tarkusest kÔike korraldama.

Aga siis meditsiini kiitusest vÔi kiituseks.

KĂ€isin mina korralisel mammoloogil vastuvĂ”tul. Veidi ĂŒle kahe aasta jĂ€i vahe. MĂ”tlesin, et saan pragada, et kuidas ĂŒldse ei hooli oma tervisest, aga ei, sain hoopis kiita. Nii naljakas oli, kui arst vaatas mu ebaproportsionaalset bĂŒsti ja ĂŒtles: "Ilus!" Tegin maski taga mingi hÀÀlitsuse, mille peale arst reageeris umbes nii, et millega ma rahul pole...

Aga! mis kĂ”ige olulisem, mille pĂ€rast ma kirjutama hakkasingi, oli/on see, et enam ei peagi korra aastas end nĂ€itamas kĂ€ima. Mul saab 18 aastat, see pidavat juba piisavalt pikk aeg olema... No jah, tore on... Piisab kĂ€ia sĂ”eluuringul iga paari aasta tagant ja kui peaks olema kaebusi, siis pöörduma mammoloogi juurde.  Ega polevat hea ka igal aastal mammogrammi teha... No hea teada siis lĂ”puks, olen kogu aeg vĂ€ltinud sĂ”eluuringut, kuna nagunii pidin kontrollis kĂ€ima... Ja tĂ€iesti asjatult ja ilmaaegu olen raisanud riigi (vĂ”i kelle iganes?!?) raha... Kui nĂŒĂŒd kĂ”ik korras, siis jÀÀn ootama jĂ€rgmist sĂ”eluuringut, mis vist juba jĂ€rgmisel aastal ongi.

KokkuvĂ”ttes oli meeldiv kohtumine arstiga, kiire teenindus radioloogias ja verevĂ”tus kĂ€ib kĂ”ik nagu konveieril. 

NĂ€dala pĂ€rast arst ei helistanud. See tĂ€hendas, et kĂ”ik ok. Alles tĂŒkk aega hiljem meenus patsiendiportaali vaadata, et mis siis ka kirja pandi... No ei olnudki midagi erilist.

KokkuvĂ”tvalt: oli meeldiv kogemus. Kiire, ladus, viisakas. Sain enne oma kellaaega sisse ja ka protseduuride ukse taga ei pidanud (eriti) ootama. JĂ€rgmise kĂ€igu peaks nĂŒĂŒd hambaarstile broneerima, planeerima... Seal tuleb lihtsalt tengelpunga kergendada. Muud muret vast sellega polegi. Olen elus nii palju hambaarstil kĂ€inud ja erinevaid hambaarste kohanud ja kĂ”ik nĂ”uka-aegsed rĂ”vedad puurid ja puurimised ĂŒle elanud. NĂŒĂŒd on nii moodsad ajad, et puhka vaid jalga ja naudi!😆

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar