6. jaanuar 2023

Talvine vaikelu

On  juba 6. jaanuar. Kolmekuningapäev. Jõuluaeg hakkab läbi saama. Kuigi..., mina venitan ikka küünlapäevani välja omadega😇
Blogimaailmas valitseb talvine vaikelu... Vähemalt siin, nende seas, keda ma tasahilju piilumas käin...
Mul just nagu hakkab hoog sisse tulema.
Vanad võlad vaja likvideerida. Need, mis aastalõpu mahakäimisesse takerdusid.
Ühe raamatupostituse juba tegin. Vaatasin, et ootel on veel mitmed. Samas selle "vaatamise" nahka läks täna väärtuslik lugemise aeg.😉

Siin lehekülgedel on mul jagamata jäänud ka oma jõulumõte, jõulutunne, jõulusoov. Olgu see siis nüüd  avaldatud - 

Igal aastal on mul üks jõululaul, mis eriliselt hinges helisema lööb. Tänavu kõlab see nii:

Ei au, ei hiilgust otsi ma,
ei taha kulda ka,
vaid taeva valgust palun ma
ja rahu maailma.
See jõulud toob ja rõõmu loob,
kes meeled puhtaks vabaks teeb.
Ei au, ei kulda taha ma,
vaid rahu maailma.

[Sõnad: Sakari Topelius, Viis: Jean Sibelius]

Eilne imeline päikeseloojang


Kalli kaasa sünnipäevalilleke😇


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar