16. aprill 2022

Minu viimased teatriskäigud...

...või lausa teatrielamused?!?😛 Või siis käimata jätmised?😜

Variant 1. Teatrisse tudule - "Lehman brothers".

Esimene vaatus läks hoogsalt ja ladusalt.

Teise vaatuse ajal hakkasin juba nokkima. Vaheajal sai kohvigi joodud, mida ma tavaliselt ei tee (pissihäda ju tuleb peale!😝)

Kolmas vaatus läks sama stsenaariumi järgi nagu teine, ainult vist enamuse ajast oli silm loojas. Justkui sain kõigest osa, kuulsin, mida räägiti, aga silmi lahti hoida ei suutnud

Variant 2. Pole ette nähtud - "Nad tulid keskööl".

Pidime minema jaanuaris vaatama. Siis jäi ära. Asendusetendus lükati märtsi lõppu. Sel päeval selgus, et etendus jääb ära ja piletid ostetakse tagasi. Abikaas reageeris kiirelt ja sai järgmise päeva etendusele piletid (ta ikka tõesti tahtis seda tükki näha!) Aga mina - terve päeva oli mingi hull väsimus (ja kõhutõbi), sees keeras ja pea oli imelik. Tulin lausa varem töölt äragi, et tukun paar tunnikest enne etendust. Aga olemine oli tõeliselt kehva, lausa palavik oli ja tundus, et see aina tõuseb. 37,7 on minu jaoks juba väga suur palavik! Õnneks kõrgemale ei läinud. Manustasin juba ravumigi. Ja nii mina sellest tükist pääsesin. Saatsin abikaasa koos sõbrannaga vaatama. Ei läinud pilet kaotsi ja sõbrannalgi oli sobivalt vaba õhtu.

Vaat' selline "teatrigurmaan" olen viimases otsas!😂

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar