11. märts 2017

Jackie

Foto: The New York Times

Vaadatud. Nähtud. Meeldis!
Mul vist ongi nii, et käin korra aastas kinos ja siis terve aasta seedin seda ühte filmi ja naudin saadud tunnet:)
Olen kuulnud kriitikat Natalie Portmani kõne- või rääkimismaneeri kohta, aga mind see suures plaanis ei häirinud. Alguses ehk pisut, aga siis harjusin ja teadvustasin, et see peabki nii olema ja on taotluslikult tehtud.
Film kajastab ühe erilise naise lühikest ja väga keerulist eluperioodi, mis on minu arvates väga hästi edasi antud. Ja rohkem ma ei kommenteeri.

2 kommentaari:

  1. Oo kui hea, et meelde tuletasid! Ma kunagi tahtsin selle endale meelde jätta tuleviku tarbeks, aga mu vana pea oli juba unustanud selle :)

    VastaKustuta
  2. No tore siis, kui mu tagasihoidlikust postitusest ja veel tagasihoidlikumast kinokülastusest ka veidi kasu on:):)

    VastaKustuta