30. september 2024

Septembri viimane

30. september. Läbi see lõputuna näiv september😉 Ma tõesti ei tea, kuidas ja miks ta mulle nii pikk tundus. Palju sündmusi. Palju sooja, erakordselt sooje päevi. Vihma ja päikest. Päikest ja vihma. Ja tõelist sügise nägu öökülmade ja jahedate hommikutega. Seda kõike on pakkunud meile september. Marjul käimist. Koogi küpsetamisi. Õunakoogi, kui täpne olla. Õunu on kenakesti. Kuigi meil ei uputa otseselt, minu arust. Ilmselt need päris talveõunad jäävad küll osaliselt puusse, sest palju sa neid ikka talveks tallele paned... Ka igatsetud suvikõrvitsauputust ei tulnud mul jällegi. Neli taime ja vaid mõned üksikud viljad... Nuuks, mina ei mängi...
Tore nädalavahetus oli Viljandis, see pani ilusa punkti tervele kuule.
Aga nüüd on siis aeg septembrile joon alla tõmmata ning tegusale oktoobrile vastu astuda.
Kohtumiseni!
Mõned klõpsud ka. Esiteks: suve viimane oasaak. Teiseks: hulk rabajärve kaadreid. Ja lõpuks veel sügisesed lauakaunistused pinginaabri 30. pulma- aastapäeva pidustustelt ning üks imeline päikesetõus läbi akna...









Ämbri sihtotstarbeline kasutamine😆

P.S. Ja isegi mõne raamatu jõudsin lugeda 🤭 Aga sellest edaspidi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar