20. mai 2021

Kevadet püüdmas. vol. 3

Kui kõik siin teevad igasugu huvitavaid postitusi küll toidu raiskamisest või äraviskamisest, nimevahetusest, kodukujundamisest ja sisustamisest, laste ja/või loomalaste kasvatamisest, kasvõi vaktsineerimisestki, siis mina ei suuda muud, kui ainult kevadet püüdmas käia...😎 
Üllamatest tegudest rääkimata... 

No või siiski õige pisut - korilushooaeg on alanud! Esimesed nurmenukud said kuivama.




Lisan siia veel mõned klõpsud, mida aias ja metsas pildile püüdsin:

Jälle nad õitsevad! Aasta on kiirelt läinud!

Tulbivalik...

Roosad tulbid ja murtudsüda

Üks kuninglik iludus...
Taamal mu peenramaa😉

Ilusa värviga iludused

Need kõige tavalisemad...

Peaaegu nagu Keukenhofis või siis Haapsalus😄
Ainult veidi metsikum variant

Üks huvitav õitseja umbrohu keskel😜



Toomingaõite pitsivaht


2 kommentaari:

  1. Mul ka kaks satsi nurmenukke kuivatatud. Keramajas on muidugi nii soe ja kuiv, et selline kuivatamine käib päeva-paariga. Siiani harjumatu.
    Kas lilleilu on kõik Su enda aiast!? Äkki pean Su järgmisel hooajal aednikuks palkama :)

    VastaKustuta
  2. Mul tänaseks juba kolmas sats kuivamas:) Nii ideaalseid tingimusi küll ei ole, aga hakkama saab:)
    Lilleilu ikka enda aiast! Aga kõik puha Jumala looming ja ema hool. Mina piirdun imetlemisega:) Nii et minuga ei tasu küll aiapidamises arvestada. Kui mõne tarbepeenra suudan teha, siis on juba supersaavutus:)

    VastaKustuta