17. märts 2021

Piduuuu!:)

Ilus kuupäev! Põhjus tähistada:)

Jaa, seda ka, et üks kuu teisest poolsajandist käidud!:)
Ja kolleegi sünnipäev!
Siis veel väikese sugulase sünnipäev.
Püha Patricku päev ehk patrikupäev. Teate ju küll: Patrick -  Iirimaa kaitsepühak; roheline värv (Iirimaa sümbol) ja ristikheinaleht. Tean isegi ühte Patrikut. Patrik Göransson - Tallinna Rootsi Mihkli koguduse õpetaja. 

Aga mitte ühestki eelmainit teemast ei tahtnud ma rääkida pealkirja pannes.

Hoopistükkis tahtsin lihtsalt mainida, et sain täna esimese vaktsiinidoosi kätte (AstraZeneca mõistagi). See on ju põhjus hõisata: "Piduuu!":) Pidulik päev - vaktsineerimise päev!:) Teine süst kahe kuu pärast. Ehk homme oskan rohkem rääkida kõrvaltoimetest. Siiani (7 tundi möödas) on kõik ok. Vahepeal oli ainult kohutav unekas ja tukkusin pisut. Pigem lihtsalt lebotasin. Mõnus!
Ah et küsite - miks mina? Täpselt nii küsisin minagi oma perearstilt, kui ta mulle eelmisel nädalal helistas. Põhjus proosaline - aastatetaguse sõralise pärast olen nüüd kuskil nimekirjas (riskirühm? vms)

Ristikheinarohelist pilti pole teile pakkuda, küll aga paar õrna kevadist õit mu aknalt. Tänaseks on sellest tõesti jäänud vaid fotosüüdistus:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar