18. november 2020

"Valgus ookeanide vahel"

 

M.L.Stedman. Valgus ookeanide vahel: kõik armastuse nimel. 390 lk

Milline lugemiselamus!
Üle hulga aja siis lugesin jälle ilukirjandust. 
Sattusin selleni aga täiesti juhuslikult. Kui suvel pärast pikka pausi taas tööle (raamatukokku) sattusin, siis oli vahepeal tulnud mitu raamatut, mida kohe tahtnuks lugeda. Otse loomulikult olid need kõik kohalkasutamiseks ehk lugemissaali eksemplarid. Õnneks avastasin selle raamatu varasema trüki, mis oli täiesti saadaval ja millele ma kohe küüned taha ajasin. Suure õhinaga hakkasin lugema. Siis aga tulid mingid kiiremad lugemised vahele. Ühel hetkel saabus ometi just selle raamatu tähetund. Ja see oli tõeline tähelend!

Väga kaasahaarav ja mõjus! Juhtus nii, et lõpuks lausa pisarad voolasid. Ja kui see ei ütle midagi, siis ei ütle üldse mittemiski...
Siinkohal ei hakka ma sisu ümber jutustama. Mitmed blogijad on seda raamatut lahanud ja minu silma hakkasid küll ainult positiivsed kommentaarid. (Ja kõik nad teevad ka lühikokkuvõtte!) 
Võib-olla ainult nii palju veel, et ... 
kas armastusest vihkamiseni viib üks pisike samm?
kuidas valida - kas käituda südametunnistuse või armastuse järgi?
Elus ei pea enamasti  siiski vist nii ränki otsuseid tegema. (Või et siis peab ja veel rängemaidki...) Aga raamatu lehekülgedel pidi otsustama.

Raamat, mida tõesti julgen soovitada. Aga hoiatan - see puudutab! ega jäta kedagi külmaks.
 
 
P.S. Teate, mina üldse ei saa aru, kuhu aeg kaob! Üle poole novembrist on möödas ja ma ei ole mitte ühtegi postitust teinud. See ei ole normaalne, ma ütlen...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar