23. august 2019

Pildikesi Haapsalust

Haapsalu! Sinna kaotasin ma oma südame... Jälle! Kes teab mitmendat korda juba...

Linnus on saanud täiesti uue kuue, avatud on muuseum. Laristasime ja vaatasime selle toreduse üle. Vägev värk, pole midagi paha öelda. Mõelda vaid, et nüüdsest on lossiõu suletud ja sisse saab raha eest. Veel mõne aasta eest olin seal pulmapeol, kuhu oli täiesti vaba pääs (mõtlen lossiõue, sest pulmakutse muidugi oli!). Huvitav, kas seal enam ei saagi (era)pidusid korraldada?

Seekord õnnestus meil ka sõita aurupaadiga "Kallis Mari". Eelmisel aastal ei olnud paati miskipärast kohal, kuigi ajad klappisid ja oli sõitasoovijaidki. Igal juhul nüüd meil vedas! Igavesti vahva oli. Nii tore teenindus ja muhe meremehejutt!









FraMare - parim spaa, mida endale ette kujutada saab.



Juba teist aastat augustikuus sai aeg maha võetud ja selles imelises kuurordis mõned päevad veedetud. Puhatud ja nauditud. Kuigi ma pean täna nentima, et vähe oli. Väheks jäi sellest kolmest päevast. Juba esimesel õhtul tuli lahkumiskurbus peale...


Ilmadega vedas meil sel aastal jälle! Vihma nägime ainult hotellitoa ja veekeskuse aknast. Kui õue saime, siis säras taas päike!
Tuba oli meil sel aastal suurem, kui eelmisel, aga ilma rõduta. Alguses olin veidi nukker, aga selleks polnud erilist põhjust. Meil oli vaade kinnisele, rohelisele siseõuele. Ei mingit liikumist ega muid häirivaid faktoreid! Puhkuseks ideaalne koht. Oleks justkui linn, aga ei ole ka. Vaikus, rohelus, mets (männid!), meri ja loomulikult mõnusad spaa-hoolitsused, veekeskus, maitsvad toidud... Tõeline idüll!

Öökapiraamatuks oli seekord "Minu abikaasa ja mina: sissevaade 70-aasasesse kuninglikku abiellu" (Ingrid Seward).
Mõistagi ei ole tegemist minu kuningliku abieluga, kuigi poleks ju paha nii palju aastaid koos olla, aga sinnani on ikka veel väga pikk maa minna, ja aulises seisuses säravat tiitlit kanda, vaid siiski briti monarhia grand old paariga.
Väga põhjalik sissevaade igal juhul. Genealoogiline ülevaade. Detailideni lahatud elusaatused, detailid, faktid, nimed, numbrid.
Oma ülesehituselt on see raamat sarnane Meghan Markle'i ja prints Harry armastuslooga.
Sellised seosed siis.

Haapsalu ja eriti FraMare, mu armsad, ma tulen taas ühel päeval. Sest ega kaks ilma kolmandata jää!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar