28. november 2015

Aja puudutus...


Leidsin ühe vana märkmiku, kuhu isa on oma nooruspäevil talle omase käekirjaga kirjutanud mitmeid vaimuliku sisuga luuletusi. Ei tea, kelle luuletused need on, vihjeid autori(te)le ei ole. Aga täiesti erilised on mu meelest. Tõeliselt sisuga ja huvitava, omapärase sõnakasutusega. Mõttega lugemiseks.

Jumalikud nõud on imelised,
neid ei kõigutada suuda inimese jõud.
Olgu elupäevad tormis, päiksepaistelised,
maksma jäävad ainult tema nõud.

Vahel arvad, et kõik lootus lõppend.
Rahuldust ei suuda tuua aeg.
Oled - näib nii - asjatult siin rutand,
tühja tallatud su muretsus ja vaev.

Aga imelik! Ta nõud on suured.
Abi tuleb säält, kus lootagi ei või.
Isa heldus vaigistab kõik tuuled.
Rahu, tänutunne sinu südamesse sai.

Palju tänu jäänud meil siin võlga.
Tänamatus kajastub meis iga silmapilk.
Sellele, kes meie patu alla pannud õla
kelle kallil näol punas veretilk.

Sinu arm on suurim - väike meie tänu.
Sinu heldus suurem kui me lootus on
Selleks küll ei ole minul sõnu.
Sinu armu tunda mul on õnn.

Kaitse veel meid oma armu-rinnal
tõmba lähemale kaugenevat last,
kuni kõnnin maise kodu mulla pinnal.
Taevakodus oskan kiitust sulle tuua vast.

Isale mõeldes võin öelda, et tema oli väga tänulik, tänumeelne inimene. Ükskõik kui pisikese asja üle, ikka ütles ta "aitäh". See kuidagi tuli eriliselt meelde ja esile seda luuletust lugedes.

Igale poole Jeesusega julgest lähen.
Tema peale usus ikka kindlaks jään.
Temaga ma kõnnin rõõmsast edasi.
Eluteed ta valgustab mul alati.

Koor: Igal pool, igal pool julge olen ma,
sest mu Jeesus mind ei jäta üksinda.

On mul Jeesus, siis ma pole üksinda.
Sõbrad mind siin jätavad, ta jääb muutmata.
Kurval tunnil Jeesus mind siin kinnitab.
Tema ligi süda rõõmustatud saab.

Jeesus on mu igatsuse eesmärk siin,
Jeesus on mu hinge rõõm ja kindel linn.
Tema sees võin õnnelik siin olla ma.
Taevas ükskord õnnis olla lõpmata.

Isa igatsused on täitunud. Ta on õnnis oma Taevakodus  juba 8 kuud...
Ja täpselt samad nädala- ja kuupäevad on (märts=november).
Selline mälestushetk siis siin advendi eel. No ja eks adventki ole oma olemuselt selline sissepoole vaatamise aeg, valmistumise aeg Jõululapse tulekuks, südame ja hinge puhastamise aeg, väike paastuaeg.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar