17. juuli 2017

Tulen ikka su juurde

Guillaume Musso. Tulen ikka su juurde.

Raamat "Nüüdisromaani" sarjast.
Mõne aja eest lugesin samast sarjast ka prantsuse kirjaniku - Hélène Grémilloni - romaani "Usaldusalune". Kuna see oli väga positiivne elamus, siis otsisin, mida taas "Nüüdisromaanist" lugeda. Miskipärast jäi mulle silma ja osutus valituks Guillaume Musso romaan "Tulen ikka su juurde".
Omapärase ülesehitusega - kolm korda kordub sama päev. Armastuslugu, põnevuslugu, kriminaallugu - kõik see on omavahel põimunud köitvaks romaaniks.
Vaatamata põnevale süžeele ja kiiresti kulgevale lugemisele pean ma ometi taas nentima, et ilukirjandus ei ole ikka (enam) päriselt minu teema. Olen vist liiga realistlik (kahe jalaga maa peal) inimene ja tahan igale asjale seletust saada:) Siin jäi mulle aga asi hämaraks, mis see siis oli - unenägu, ulme,...? Ühte päeva ei saa ju reaalselt kolm korda läbi elada! Aga ilukirjandus ongi ju väljamõeldis, nii et ei saagi kõike mõista, kõigest aru saada... Nii ma siin end õigustan ja lohutan...:)
Põnev lugemine oli! Seda pean ma ometi tunnistama!
Aga väljakirjutusi seekord ei tule. Lihtsalt. Lugesin vist liiga kiiresti ja polnud mahti midagi üles märkida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar