17. veebruar 2015

Imeline maailm...

Täna on nii ilus päev olnud, kantud üdini positiivsest emotsioonist. Et see tunne alles jääks lisan siia ühe oma (viimase aja) suure lemmiku Curly Stringsi möödunud suvehiti "Kauges külas"


 ja teise fantastilise loo "Maailm heliseb", mis sobib suurepäraselt tänasesse imelisse, päikselisse päeva.


Lisaks link saatele Tuled akendes.
See on Vahur Kersna intervjuu Eeva Talsiga. Ilus ja südamlik.

Kogu selle ilu peale meenus mulle veel üks lugu:

MA OLEN ÕNNELIK, ET INIMESED ON NII ILUSAD JA HEAD
(M.Vaik-A.Vainola/M.Vaik)
mu ema rääkis mulle, et Jeesus armastab meid
ja mida me vajame küll seda juba Jumal teab
meile on antud tuhandeid võimalusi, sadu teid
ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head
ja on ju tore elada siin ime-imelises ilmas
kus lihtsalt ei saa teisiti kui rõõmustama peab
ma nutan ainult siis kui miskit on mul silmas
ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar